Presentatie China voor groep 7 - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Yulin, Rama, Dennis, Martine Blokker - WaarBenJij.nu Presentatie China voor groep 7 - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Yulin, Rama, Dennis, Martine Blokker - WaarBenJij.nu

Presentatie China voor groep 7

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Yulin, Rama, Dennis, Martine

10 April 2015 | Nederland, Zeewolde

Onze reis naar China is nog niet echt begonnen, maar gistermiddag leek het wel een beetje zo. Samen met Yulin en haar juf Trients hebben we een presentatie over China gegeven. Een mooie PowerPoint en filmpjes over China door juf, Chinese les door Yulin en Martine vertelde over het kindertehuis in Changzhou.
Tussendoor mochten de kinderen met uitleg door Yulin Chinese tekens oefenen en kregen ze echte noodlesoep geserveerd in Chinese kommetjes. Natuurlijk moesten ze die met stokjes proberen te eten! Tot slot nog een lekker Chinees gelukskoekje en het was een reis door China voor de kinderen van de Hollywoodklas op een gewone donderdagmiddag!

• 10 April 2015 - 22:23

Fam. Jongeneel:

Leuk verslag en foto's ! De stemming komt er al helemaal in op deze manier. Een hele goede en leuke reis toegewenst. We gaan jullie verhalen volgen.
    Groetjes, de Jongeneeltjes

• 12 April 2015 - 09:44

Sabina:

Yulin wat zag het er gezellig uit bij jouw in de klas. Wat heb je dat goed gedaan zeg! Ik wil ook wel bij jou in de klas zitten. Nu de dagen aftellen voor de grote reis naar China. Wij (Ron, Barry, Micha en ik) gaan jullie volgen via jullie mooie verslagen. Dikke zoen van ons

Yulin, Rama, Dennis, Martine

Deze reisblog zullen wij gebruiken tijdens onze rondreis door China, het geboorteland van Yulin. Onze reis start op 26 april 2015. Op die dag vliegen we van Amsterdam naar Shanghai. We zullen drie weken rondreizen door dit prachtige land, waar we in 2006 Yulin voor het eerst in onze armen mochten sluiten. Onze reis eindigt op 16 mei 2015 in Beijing.

Actief sinds 08 April 2015